اطلاعیه خبری شماره چهار-آزادیخواهان ایرانی ، به همراه یکدیگر صدای #رضا_شهابی باشیم !

اطلاعیه خبری شماره چهار

فعالان” کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی ایران – گوتنبرگ (سوئد)”

آزادیخواهان ایرانی ، به همراه یکدیگر صدای #رضا_شهابی باشیم !

بعد از آکسیون موفق روز چهارشنبه بیستم سپتامبر، در میدان یرن توریت ، با هم به گفتگو نشستیم و همه با دریافت “اطلاعیه شماره ۹۵ کمیته دفاع از رضا شهابی” دل نگران حال رضا شهابی هستیم .
در اطلاعیه مورد اشاره آمده است ؛ کمیته‌ی دفاع از رضا شهابی اعلام می‌دارد: « … که با توجه به اُفت شدید قند و قطع شدن قند محلول در آبی که رضا می‌نوشد، نگرانی‌ها در مورد وضع جسمانی او دوچندان شده و هرچه زودتر باید اقدامی عاجل در مورد او انجام شود. مسئولیت مستقیم هر آنچه برای رضا شهابی پیش بیاید، بر عهده‌ مسئولان امنیتی – قضایی است که با سکوت خود گویا نقشه‌ مرگ این کارگر زحمتکش را کشیده‌اند؛ تاکنون می‌گفتیم شاید فردا دیر باشد، اما اکنون باید نگران ساعت‌ها یا حتی دقایق بود! »
همه ما دل نگران وضعیت رضا شدیم و بر آن گشتیم که فعالیت خود را افزایش دهیم.
از اینرو به اطلاع همگان میرسانیم :
ما فردا #جمعه_۲۲_سپتامبر_۲۰۱۷ ، #ساعت_یک_بعدازظهر در برابر بزرگترین روزنامه غرب سوئد ( #یوتبوری_پستن ) اجتماع می کنیم تا آخرین خبرها را به آنها برسانیم.
ما فردا از طریق ویژه برنامه رضا شهابی که رادیو همراه / گوتنبرگ ، به نام فعالان ” کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی ایران – گوتنبرگ (سوئد)” ، مسئولیت پیشبرد آنرا به ما اعلان داشته از ساعت پنج تا هفت بعدازظهر به درون خانه های شما خواهیم آمد.

شما در هر کجا که هستید می توانید صدای ما را از این آدرس 👇👇👇👇👇 بشنوید، با ما باشید

http://gnf.nu/audio/102.6/

از همه شما می خواهیم که این دو خبر فعالیت فردای مان ، را به گوش دیگران برسانید و فعالیت کمپین همچنان در روزهای #دوشنبه و #چهارشنبه در میدان #یرن_توریت ادامه خواهد داشت .

کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی ایران – گوتنبرگ (سوئد)

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ برابر با ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷