اطلاعيه تشکیلات خارج از كشور حزب كمونيست كارگرى ايران – حكمتيست -با تمام توان به حمایت از مبارزات مردم  ایران برخیزیم!

با تمام توان به حمایت از مبارزات مردم  ایران برخیزیم!

اطلاعيه تشکیلات خارج از كشور حزب كمونيست كارگرى ايران – حكمتيست

خطاب به ایرانیان مقیم خارج از کشور، احزاب، سازمانها، نهاد ها و همه آزادیخواهان به حمایت از مبارزات مردم در ایران برخیزیم.

مبارزات مردم ايران براى سرنگونى جمهورى اسلامى وارد دوران تعيين كننده اى شده است. آتش خشم مردم ايران شعله ور شده است. اردوی كارگران  و زحمتکشان در ايران زير استبداد و اختناق سياسی و فرهنگی و به دلیل اوضاع بحرانی اقتصاد ايران تحت حاكميت ارتجاع كثيف اسلامي كارد به استخوانشان رسيده است. در چند روز گذشته در شهرهاى مختلف ايران، ما شاهد تعرض وسيع و گسترده مردم به مراكز قدرت و نمادهاى جمهورى اسلامى از سوى مردم  مبارز آزادیخواه شجاع و آگاه بوده ايم. جمهورى کثیف و مجرم اسلامى از هر سو مورد تعرض حق طلبانه مردم قرار گرفته است و با بزرگترين چالش در طول عمر ننگين و پر از جنايت خود روبرو شده است. عربده كشی و گرز چرخانی ايادی و نيروهای سركوبگر رژيم ديگر نمی تواند مردم را به تمكين وادارد. به همين ترتيب مردم هم با لحظات تعيين كننده اى براى تعيين سرنوشت خود روبرو شده اند. جمهورى اسلامى كه فقط با كشتار و سركوب سرپا مانده است، مذبوحانه تلاش مى كند از طرق مختلف از انرژى انفجار اجتماعى بكاهد، اما در عين حال از سبعيت و درنده خويى هيچ كم نمى كند. در روزهاى اخير دهها  نفر از تظاهر کنندگان و معترضين به وضع موجود را به قتل رسانده، صدها نفر مجروح شده و هزاران نفر يا دستگير شده اند يا در معرض دستگيرى قراردارند. اقدامات جنایتکارانه روزهای اخیر این رژیم به پرونده سنگین جرم و جنایت سران جمهوری اسلامی اضافه میشود و به زودی باید پاسخگو و به مجازات برسند.

جنگ و جدال ٤٠ ساله ما كمونيستها، کارگران، آزاديخواهان، چپ ها و كليه انسانهايى كه جمهورى اسلامى را وصله ناجورى به جامعه ایران و به بشريت مى دانيم با اين نظام پر از كثافت به لحظات تعيين كننده و سرنوشت ساز و پایانی رسيده است. بدون ترديد هر يك از ما انسانهاى مبارز و شريف كه زير بار ننگ جمهورى اسلامى نرفته و سالهادرراه سرنگونى آن و برای ایجاد جامعه اى شايسته انسان امروزمبارزه كرده ايم، لحظه به لحظه خود را كنار توده هاى ميليونى متعرض به اين نظم مملو از استثمار و استبداد مى دانيم و درسرنوشت آنان شريك  و به همين ميزان در به زير كشيدن اين جرثومه فساد سهيم هستيم.

كميته خارج از كشور حزب كمونيست كارگرى ايران- حكمتيست همه سازمانها، احزاب، گروهها، نهادها و همه انسانهای سرنگونی طلب و آزاديخواه را فرا مى خواند تا دست در دست هم و شانه به شانه مبارزات مردم ایران، به حمایت از این مبارزات برخیزیم. حرکتهای اعتراضی قدرتمند را سازمان دهیم و مراکز قدرت جمهوری اسلامی را در خارج از کشور مورد تعرض گسترده قرار داده و تاریخی دیگر برای رهایی از دست این رژیم سراپا جنایت رقم بزنیم. در این رابطه و در همکاری با دیگر نیروهای چپ و مترقی به زودی آکسیونهای حمایت از حرکت اعتراضی عظیم مردم ایران را در کشورها و شهرهای مختلف اعلام میکنیم . ما همه آزادیخواهان را به شرکت در این آکسیونها فرامیخوانیم.

           کمیته  تشکیلات خارج از كشور حزب كمونيست كارگرى ايران – حكمتيست

                              دوم ژانويه ٢٠١٨-  ١٢ دى ١٣٩٦