١٠ اکتبر روز جهانی علیه اعدام را به روز محاکمه رژیم صد هزار اعدام تبدیل کنیم

١٠ اکتبر روز جهانی علیه اعدام را به روز محاکمه رژیم صد هزار اعدام تبدیل کنیم

۱۰ اکتبر روز جهانی علیه اعدام است بشریت متمدن این روز را بعنوان روز اعتراض علیه شنیتع ترین عمل در گرفتن جان انسانها تبدیل نموده است. بشریت به این عمل ضد انسانی نه خود را گفته و خواهد گفت.
در سطح جهانی اکنون اکثریت کشورها با توجه به تنفر عمومی از این عمل شنیع اجرای حکم اعدام را ممنوع کرده اند در کشورهای که هنوز حکم اعدام اجرا می شود حاکمان و دولتنهای طرفدار اعدام اجرای این حکم و نگاه داشتن این قتل سازمان یافته را بعنوان حمایت جامعه و راه مقابل با جنایت و قتل اعلام می دارند . در رژیم اسلامی اجرای این عمل ضد انسانی را با انتطباق با قوانین ضد انسانی اسلامی و قانون قصاص بعنوان راه گرفتن “انتقام” از قاتلان اعلام می دارند. سوای اینکه راه مقابله با هر قتل و جنایتی اجرای جنایت و قتل سازمان یافته نیست. تجربه نشان داده است که اکنون در کشورهای که حکم اعدام در آنها لفو گردیده است . به مراتب این چنین جنایاتی کمتر صورت میگیرد.
اعدام عملی سازمان یافته و با برنامه برای گرفتن جان انسانهاست این عمل به هر دلیلی و با هر بهانه ای قابل قبول نیست این عمل یکی از ابزارهای حاکمان جامعه برای ترساندن و مرعوب نمودن مردم است. باید این اقدام شنیع و ضد انسانی ممنوع گردد . باید با مردم جهان علیه این جنایت سازمان یافته ایستاد و انزجار خود را از آن ابراز نمود.
اعدام یکی از ابزار دولتها برای به تمکین کشاندن جامعه و تثبیت حاکمیتشان است . ابزاری برای ارعاب مردم در مقابل حکومت است . سی سال حاکمیت رژیم اسلامی با اعدامهای دست جمعی و اعدامهای سالهای ۶۱ و ۶۷ است . صد هزار اعدام گوشه ای از جنایت این رژیم علیه مردم ایران است.
جمهوری اسلامی رژیم صد هزار اعدام ، رژیم اعدام کودکان ، رژیم قصاص و جنایت اسلامی است. اعدامهای دسته جمعی زندانیان سیاسی بجرم اعتقاد و باورهایشان، اجرای قوانین ضد انسانی اسلامی در اعدام زنان و دختران و تجاوز به آنها قبل از اجرای حکم اعدامشان، نگاه داشتند کودکانی که باید دوران نوجوانی خود را در بند زندانها با کابوس رسیدن روز موعود طناب قصاص اسلامی خادمان خدا و دین بسر برند, است. جامعه انسانی و مخالفین اعدام در هر شرایطی صدای ترس از مرگ و اعدام٬ صدای تلاش برای نجات از اعدام دلارا دارابی را که در سحرگاه تاریک همراه خفاشان ضد انسان زندان رشت در پشت پنچره زندان دار حلق آویز کردنش را به خانواده مادر و پدرش را اعلام میکرد٬ فراموش نخواهد کرد . من و خانواده ام هرگز جنایت و عمل ضد انسانی زندانبانان و عاملین اعدام نعمت نودینیان را که هنوز کمتر از بیست سال سن داشت٬ و برای وداع با برادرش که هم بند او بود٬ و برای یک ملاقات و ملاقات آخر به چند ثانیه دیدار تن داده بود را فراموش نخواهیم کرد. ما و صدها هزار خانواده داغدیده در ایران به صف مخالفین سر سخت و مبارزین تعلق داریم که با تمام توان و نیرویمان تلاش خواهیم کرد که حکم اعدام در ایران و سراسر دنیا را ممنوع کنیم. در ایران تحت حاکمیت رژیم جنایتکار اسلامی پیش شرط لغو حکم اعدام در گرو سرنگونی و بزیر کشیدن نظام جمهوری اسلامی٬ است.
این رژیم در طول سی سال حاکمیتش و با اجرای قوانین قصاصش عملا در ایجاد فضا انتقام کور اسلامی و ایجاد تنفر در میان مردم زخم خانوادهای داغدیده ای را که بدلایل مختلف در صانحه های عزیزانی از خود را از دست می دهند . نفاق و تفرق و انتقامی جویی را در مقابل تلاش برای بازسازی و ترمیم این گونه حوادث در جامعه دامن می زند.
در ایران جنبش دفاع از حقو.ق انسانی تا کنون در فستیوالهای دفاع از حقوق کودکان و زنان تنفر خود را از این عمل شنیع نشان داده است . تلاش خانواده های زندانیان سیاسی و کسانی که عزیزانشان را در رویداههای اخیر توسط رژیم به قتل رسیده اند نمونه های از تلاش و ابراز انزجار جامعه از اعدام و اجرای آن است . باید این تلاش را گسترده تر نمود . باید تلاش نمود با هر مورد اعدام تحت عنوان انتقام و قصاص ایستاد باید این مراسمهای شنیع و ضد انسانی را به صحنه تنفر و انزجار از اعدام تبدیل نمود.
در ۱۰ اکتبر امسال ۸ کودک در معرض اعدام قرار دارند دادستان استان کردستان خواهان اجرای حکم اعدام تعدادی از کسانی که به جرائم سیاسی در زندانهای رژیم بسر می برند شده است. رژیم در مقابله با اعتراضات توده ای مردم با تجاوز به برخی از زندانیان آنها را سر بنیست و یا به شیوه ای مشکوک کشته است پرونده این رژیم جنایت کار را باید در جامعه بین المللی پیش کشید باید این روز را به روز اعتراض علیه این رژیم جانی تبدیل نمود.
باید با تمام توان تلاش نمود جان این ۸ کودک را که در معرض اعدام هستند را نجات داد . باید با تمام توان کوشید جان عزیزانی که اکنون در زندانهای رژیم اسلامی در معرض اعدام هستند را نجات داد .
در خارج کشور باید پرونده جنایتهای رژیم اسلامی را افشا نمود باید نشان داد که خادمان خدا در ایران پرونده ای سی ساله از اعدام و جنایت به بیش از صدهزار را دارند.
در ایران اسلامی راه خلاصی از جنایت اسلامی قصاص و اعدام سرنگونی رژیم اسلامی است.
اسد نودینیان

۱۷ مهر ۸۸