احسان فتاحي- جنگ افروزی ولی فقیه برای تداوم دیکتاتوری

احسان فتاحي
جنگ افروزی ولی فقیه برای تداوم دیکتاتوری

آيت الله علي خامنه ايي ،رهبر جمهوري اسلامي ايران ،خواستار تشكيل هيئت حقيقت ياب اسلامي -بين المللي شد تا واقعيت منا را بررسي كند.
ولي سوال اينجاست از آيت الله علي خامنه ايي چرا يك کمیته حقیقت یاب برای دزدیها و فساد نهادهاي زیرمجموع خود تشکیل نمي دهيد یك کمیته حقیت یاب برای ۸ سال ریاست جمهوری آقاي احمدي نژاد که نظرشون بنظر شما نزدیک تربود وغارت وچپاول کردن تشکیل بدهيد يك کمیته حقیقت یاب برای کشتار ۶۷ برای کشتار وجنایات کهریزک وانتخابات ٨٨ وهمچنين برای دکل وکشتی برای بی لیاقتی وبی کفایتی در موضوع هسته ای وخیلی اختلاسها وفسادها زمین خواریها وخيلي سوالهايي که بی جواب مانده است . تشکیل نمي دهيد تا مردم بهتر بدانند و مي دانند ، حكومتي که ادعای پاکی وپاک دستی وادعای حکومت ناب محمدی را دارد ومیخواهد این انقلاب رابه تمام دنیا صادر کند معرفي شود.
اجازه وامضای اینهمه جنایت ودزدی وقتل وغارت از طرف چه کسی صادر شده ؟
آقای خامنه ای، آیا به عملکرد خودتان آگاهی دارید!بزن و ببندهای گوناگون، کشتار متوالی مردم بیگناه، دزدی ها، و غارت گری ها، ظلم و ستم به زنان، کودکان، دیگرباوران، شکنجه و تجاوز در زندان های بیشمار، خرد زدایی از مردم، ساختن بیش از بيست هزار امامزاده و هزاران مسجد، توجه نداشتن به تندرستی و سلامت مردم، دستکاری در تاریخ، آیین، و فرهنگ ایران، نادیده گرفتن جشن ها و مراسم ایرانی، ویران کردن آثار باستانی چند هزار ساله ایران، تجملات و رفت و آمدهای پرهزینه، حاتم بخشی به جیب مزدوران حزب الله وبشاراسد وپوتين وهم اكنون مي خواهد مكه مدينه آماج جنگ افروزي خود قرار دهد سوريه عراق يمن افغانستان. ومنطقه را به جنگ كشانده حالا از باتلاق جنگ سوريه آتش جنگ با حرمين راطبل مي زند.
در ابتدا صحبت هاي آقاي خامنه ايي بايد به چند نکته مهم اشاره كرد : ۱- جهان اسلام از طریق سازمان همکاری اسلامی موضع قاطعانه خودش را در قبال علي خامنه‌ای رهبر جمهوري اسلامي در منطقه خاورمیانه و دخالت های مخربش در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ترکیه ابراز و اقدامات تروریستی ایران و حمایت از تروریسم ایران را محکوم کردند و کشورها هم روابط سیاسی خود را قطع کردند. ۲- راه حج تمتع و عمره را ایران بست؛ ایران خواستار امتیازات خاصی از عربستان سعودی بود که اصلا ربطی به حج تمتع ندارد درحالی‌که همه کشورهای دیگر قراداد یکسانی را امضا کرده بودند و این مسیر برای ایران باز بود. ۳- علي خامنه‌ای از ادبیات سخیف و بی اعتبار استفاده میکند و آنقدر متکبرانه سخن می گوید که انگار از اختلاس های روزانه دم و دستگاه خود خبر ندارد و کسی که قبلا فرمان قتل عام مردم سوریه را صادر کرده است اکنون فرمان ناامن کردن حج را می دهد و سپاهش بجای خدا او را عبادت میکنند. بعد رابطه با اسرائیل را تقبیح و عربستان را تحقیر می کند ۴- اما از تجاوز روسیه به ایران و دادن پایگاه هوایی برای کشتن بمباران سوریه روی برمی گرداند و تاریخ رابطه آيت الله خمینی با اسرائیل را فراموش نکرده است. ۵- علي خامنه‌ای مسوول مستقیم فتنه و بسط آن در جهان اسلام است.

آيت الله علي خامنه ای به هیچ عنوان نمی تواند از طرف مسلمانان صحبت كند به چند دلیل : 1- فرقه شیعه از نظر جمعیتی در برابر مسلمانان سنی بسیار بسیار کم جمعیت مي باشد و اصلاً مسلمانان سنی فرقه شیعه را به عنوان اسلام قبول ندارند. 2- در کشور ایران آمار واقعی از مسلمانان وجود ندارد و بیشتر مردم ایران تظاهر به مسلمانی می کنند در صورتی که درصد زیادی از مردم ایران اصلا مسلمان نیستند. 3-حکومت خامنه ای در بین کشورهای مسلمان اعتباری از نظر اقتصادی ، سیاسی و نظامی ندارد و به تروریست بودن و دامن زدن به خشونت های فرقه ای متهم است. 4-خامنه ای در ایران هم مشروعیت نداره و تنها کسی است که در طول این 28 سال سلطنتش یک بار هم خود را به رای مردم نگذاشته است. با این اوصاف تنها چیزی که علت سخنرانی خامنه ای خطاب به مسلمانان است فقط سنگ پای قزوین بودن ایشان و بیماری پارانویید این آدم است.

رهبرجمهوري اسلامي سخن از فاجعه منا مي گويد اين در حالي است كه اگر از جناب رهبر پرسيد آيا ملت
ايران امنیت دارد؟ آيا از نظر شغلی امنیت دارد؟ آيا از نظر جاده ها امنیت دارد؟ ثروت ملیش در امنیته؟ آيا صفحه حوادث را خوانده ايد تا كه ببینيد چقدر تجاوز و قتل در ایران وجوددارد؟. چه مقدارتصادف در ایران وجوددارد؟ چه مقدار جوان معتاد و جوان بیکار وجوددارد؟ چه مقدار اختلاس توسط حکومتیها وجوددارد؟ تا چه حد قتل حکومتی به وقوع می پیونده به اتهامات واهی ببینيد . این امنیت مي باشد آيا ، که پول یه ملت بجای اینکه صرف ایجاد اشتغال و ابادی کشور شود خرج گروه های تروریستی و خرج جنگ افروزی در منطقه مي شود ؟ فرق ما و تو، قدیما ما پوتین به پا میکردیم در برابر دشمن بعثی میجنگیدیم ولی شما اقای پوتین را روی سر گذاشتین و از بشار بعثی حمایت مي كنيد.
اگر در منا در اثر حادثه ايي كه آن هم از برنامه هاي پيش بيني شده شما مي باشد.چندين كشته اتفاق افتاده ولي در طول هفت سال از جنگ سوريه باند شما آيت الله خامنه ايي پانصد هزار نَفر را ازبين برد وپانزده ميليون آواره حال بايد براي شما هيئت حقيقت ياب تشكيل داد در درجه اول .

در گزارش بي بي سي در مورد تعداد كلمات بيان شده در پيام آيت الله علي خامنه اي بيش از 30 درصد آن فحاشي بوده است ودر اين مورد فكر ايشان در رتبه اول فحاشي در كتاب گينس بايد ثبت شود.
«حاکمان بی‌دین و بی‌وجدان»،« حکام فتنه‌انگیز»،«سیاست‌بازانِ از خدا بی‌خبر»،«شجره‌ ملعونه‌ طواغیت»،«شیطان‌هایی خُرد و حقیر» و «گمراهانی روسیاه».من یک حکومت در این کره خاکی میشناسم که تمامی این صفاتی که در بالا آمده را بطور کامل داره و اون هم نه هر حکومتی بلکه فقط مختص به جمهوری مقدس اسلامی ایران به رهبری مقام عظمارهبري مي باشد!

تفکر ، سخن و كلام علي خامنه ايي پر است از عقده ، حقارت، فریب، حیله و مکر ،مدام دشمن دشمن مي گويد تا بتواند به زعم خود ذهن مردم را از مشکلات درونی به مشکلات خارج از مرزها سوق دهد تا بتواند به زعم خود فرا فکنی کند و مشکلات را به دلایل دشمنی کردن دشمن ، بر گردن دیگران انداخت و مردم را از ترس دشمن به سمت خويش آورد و شرایط کشور را جنگی و بحرانی نشان دهد و به بهانه امنیت دهان ها را ببندد و قلمها را بشکنند و مخالفان را منکوب و سرکوب كنند ، با توهین کردن علي خامنه ايي روح و قلب را پر از کینه و عقده اش را آرام مي كند.
این نیرنگها و فریبهای شما دیگر کار ساز نیست، سحر ساحرانت بر باد رفته است. مردم [دیگر] مردم 60 سال پیش نیستند. ترفندها و نیرنگهای آخوندها را بخوبی شناخته اند. مردم ايران رهبر ايران را قبول ندارند زیرا بشدت رهبری ظالم، سفاک، بی رحم و عقده ای مي باشد که تا می تواند ظلم می كند و با روح و روان و جسم و ذهن مردم بازی می کند.
حاجی ها را بفرست مسکو ، طواف کاخ کرملین و زیارت پوتین علیه سلام، ما بهشون بگیم حاج موسکوئی.
ملايان، بخاطر ادامه ى حكومت خود غارت و دزدى بيشتر، حس ميهن پرستى دروغين و مخرب را رواج داده اند و ذهن مردم را براى دور كردن از مشكلات داخلى ، درگيرِ دشمنى با چند كشور مسلمان همسايه نموده و متاسفانه عده اى هم فريب اين حربه حكومت را خورده اند، خمينى با آغاز حكومت اسلامى در ايران، تروريسم و فرقه گرايى شوم در منطقه و جهان را هم بنيان گذاشت و نتيجه آن ، آتشى است كه در منطقه افروخته شده.
وسؤالي ديگر در اينجا پيش مي آيد كه جناب آيت الله علي خامنه ای ، بیداری اسلامی شما تا کنون چه عواقبی برای مردم مسلمان و ایران داشته است؟ جواب: کشتار گسترده میلیونها مسلمان به دست مسلمان و میلیونها زن و بچه بیگناه بی خانمان به علت جنگ هاي تفرقه اندازي ومذهبي …!
چاره: جدایی دین از سیاست و قدم اول، از بین بردن این نظام ضد بشريت وصلح وآرامش است.
همچنين آقای روحانی در بخشي از سخنان خود دولت عربستان سعودی را «دولت حامی تروریسم» در منطقه نامیده و افزوده: «با جنایت‌هایی که در منطقه انجام می‌دهد و با حمایت خود از تروریسم، به واقع خون مسلمانان را در عراق، سوریه و یمن، می‌ریزد و روزانه زنان و کودکان یمنی را زیر بمباران وحشیانه خود قرار می‌دهد.»
ولي در تحليل اين صحبت بايد اين را پرسيد از حسن روحاني كه به راستي عامل كشتار وجنايت ها در منطقه با شعله جمهوري اسلامي آغاز گرديد وهم اكنون هم ادامه دارد.
امروزه دركليپ هاي زياد مي شنويم ومي بينيم كه يكي ازمشاوران علي خامنه ايي بنام حسن رحيمي پوربه صراحت مي گوييد((امام فرمودماانقلاب صادرميكنيم وشماآن رابايدبه سرتاسرجهان گسترش بدهيد(((وبچه هاي عملياتي))) بايدكارهاشون خوب انجام بدهندتازمينه ظهور ايجادكنيم اين حرف مشاورخامنه ايي خودجواب دادن تمام جنايت هايي اينها درمنطقه مي باشد.
آدرس:https://youtu.be/k7VuGMY8-Ko
سعيدقاسمي(صدورانقلاب):https://youtu.be/P6zDpeTRE9E
چرا آبرویی به پاسپورت هایمان برنمیگردانید سالهاس درحال جنایت وعملیات تروریستی هستید . هدف وکارکردشما چیست؟چراشماها پول ودارایی که از خزانه ملت ایران خرج میشودبرای ملت خرج نمیکنید این همه نعمت وگنج وفراوانی درایران عزیزمان هست چرا همه ی آن رابه باد دادید. ویا به نصرالله لبنانی وکارهای تروریستی می دهیددرمنطقه

چراپولی که صرف جنایت میکنید صرف آبادانی وفرهنگ سازی نمیکنیدتا جوان ها ازکشور فرار نکنندوبسیارچراهای دیگه که میشود مثنویی هفتاد پند………درد و مشکلات ملت شریف ایران زیاده چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

پيشتر عادل الجبير گفته بود كه هيأت ايراني توافقنامه مربوط به حج را امضا نكرد “اگرچه ما به بسياري از مطالبات آنان پاسخ گفتيم”
آيت الله خميني بدعتي را در حج گذاشته ويك تظاهرات توهين آميز را تحت عنوان “براءت از مشركين ” افزوده است . در هيچ يك از كتاب هاي فقهي اسمي از برائت از مشركين به عنوان يك بخش از حج وجود ندارد.و برائت آنها در روز عرفه مرگ بر آمريكا گفتن مي باشد در حالي كه از طرفي ديگر با آمريكا وغربي ها نرمش قهرمانانه اجراشده توسط علي خامنه ايي رهبري جمهوري اسلامي

واز عوامل اتفاق افتاده در سال هاي گذشته ،صدور تروريسم وبنياد گرايي در ايران ، جنايتهاي صورت گرفت توسط عاملين رژيم جمهوري اسلامي ايران در مراسم حج سال ١٣٦٦كه متجر به كشته شدن صدها تن از حجاج شد

عربستان سعودی ایران را متهم به حمایت از مخالفان شیعه بحرینی علیه دولت بحرین وحوثي ها عليه دولت يمن وپشتيباني از بشار اسد وگروهك تروريستي حزب الله لبنان کرده بود. امریکا مدعی شد که توطئه ای را کشف کرده که طبق آن ایران قصد داشته سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را به قتل رساند. ریاض اظهار داشت که شواهدی در دست دارد که این موضوع را ثبات می کند.

من بعنوان یک ایرانی.وبه عنوان یک روزنامه نگار وفعال حقوق بشر نه خواهان قطع رابطه با کشوری ونه خواهان نابودی کشوری.ونه خواهان دخالت درامور داخلی هیچ کشوری میباشم و من به عنوان یک ایرانی خواهان پیشرفت و سر بلندی کشور عزیزم ایران میباشم و مسلماً نظر خیلی از هموطنان فهیم می باشد و نظرشان به نظر اقا نزدیک نمی باشد لذا از سردمداران نظام جمهوري اسلامي تقاضا دارم در به خطر انداختن ایران عزیز حداقل از کیسه ملت خرج نکنند و مسؤلیت شرایطی را که با بی درایتی خود بوجود آورده اند به گردن ملت بیچاره نگذارند.

ما از سازمان های حقوق بشر بین المللی و شورای حقوق بشر سازمان ملل وكشورهاي مسلمان درخواست میکنیم جمهوری اسلامی ایران را برای دشمنی سیستماتیک به حقوق مدنی و سیاسی وشهروندان خود ودخالت در امور كشورهاي همساده در حوزه خليج فارس محکوم سازند.»

احسان فتاحي

١٧شهريور ماه ٩٥